2012. október 15., hétfő

Találkozzunk!


Nem tudom, ki hogyan áll ezzel a szombattal, szerintem nem nagyon kéne halogatni :) A szombat ráadásul azért is optimális, mert egy négynapos szünet első napja! Van egy jó kis beülős hely (teázó, teljesen tűrhető árakkal - akinek ez mégsem fér bele, mert messziről jön, stb. írjon kommentet, és akkor még változtathatunk a dolgon. Ez azért jó, mert meleg van és nincs tömeg, ezért gondoltam rá) a Blahától néhány percre, ami azért optimális, mert minden pályaudvartól egyetlen vonaljegy használatával megközelíthető (320 Ft). Én délután kettőre gondoltam, hogy akkor találkozzunk a Blaha Lujza téren, illetve én már előbb fent leszek Pesten, ha valaki igényli, és elmegyek elé, nehogy eltévedjen, itt persze főleg azokra gondolok, akik nem Pestről jönnek.

Találkozónak a Blaha metrókijáratot gondoltam az aluljáróban, ott könnyen egymásra találhatunk :)

A program kötetlen beszélgetés, az írók végeérhetetlen faggatása arról, hogy mi lesz a történetük vége, és a többi. Szóval a lényeg az, hogy jól érezzük magunkat! :)

Hozzászólások, javaslatok, térkép (azaz én) -> komment/email (eszti3.14@gmail.com) Illetve mindenki, aki jönni szeretne, szóljon nekem valamilyen formában, csak hogy tudjuk mennyien leszünk, meg úgy egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése